Тема. Як готуються до зими тварини?
Тип проекту за домінуючою
діяльністю: дослідницько-інформаційний, між предметний, середньої
тривалості, груповий.
Мета проекту: навчити
дітей спостерігати за тваринами восени
та збирати інформацію про поведінку на стадії їх підготовки до зими; формувати в
учнів навички дослідницької роботи;
розвивати інтерес до читання газет, журналів;
виховувати бажання постійно розширювати свій обсяг знань, почуття любові
та дбайливого ставлення до природи.
Очікувані
результати:
- вміє презентувати власні
спостереження за тваринами восени за
змістом створеного ним (ними) певного
освітнього продукту (фотоколаж, твір тощо, повідомлення);
- оцінює власну діяльність та
діяльність однокласників
Тривалість: 2 тижні
Етапи навчального проекту
І етап. Організація проекту.
На цьому етапі треба визначити
тему, мету проекту, навчальні предмети, зміст яких задіяно, вид проекту
та його тривалість .
ІІ етап. Планування проектної діяльності.
Ознайомлення учнів із загальною
темою і провідною проблемою.
Бесіда:
- Упродовж двох тижнів ви будете збирати інформацію про
те, як готуються до зими тварини. Ваше
завдання - ознайомити згодом на уроці однокласників з отриманою інформацією про
поведінку звірів, птахів, комах восени
та підготовку до зими.
Формування груп для проведення
дослідження.
Учні класу об’єднуються в групи
за бажанням.
Форми представлення продукту
проектної діяльності:
група 1 -
дослідники (знаходять інформацію про підготовку звірів до зими, спостерігають
за їх поведінкою , фотографують побачене
для створення фотоколажу);
група 2 - науковці
(знаходять інформацію про поведінку
птахів восени в Інтернеті,
енциклопедіях, довідниках та дитячих журналах);
група 3- пізнайки
(знаходять інформацію про поведінку
комах восени )
група 4- чомучки
(знаходять цікаву інформацію у дитячих
енциклопедіях про поведінку тварин)
група 5 - літератори (знаходять необхідну інформацію
у дитячій художній літературі і оформляють у вигляді книжечки)
ІІІ етап. Реалізація проекту.
1.Складання учнями плану роботи
над проектом під керівництвом вчителя.
- Обговоріть у групі, що саме ви
повинні зробити для реалізації поставлених перед вами завдань.
- Озвучте пропозиції, аргументи,
судження щодо кінцевого вигляду освітнього продукту, який ви створите.
- Обговоріть у групі, що саме
необхідно вам зробити для того, щоб освітній продукт був якісний та
оригінальний.
2 . Розподіл обов’язків між
членами групи.
3. Самостійна творчо -
дослідницька робота учнів.
4. Виготовлення освітнього
продукту.
І Vетап. Презентація проекту; оцінювання
проекту і власної діяльності у ньому (самооцінка).
1. Оформлення результатів.
2. Підготовка до презентації.
3. Захист проектів.
4. Оцінювання
проектної діяльності за визначеними критеріями.
5.
Аналіз успіхів і невдач.
Висновки.
Немає коментарів:
Дописати коментар