Тема. Як готуються до зими рослини?
Вид проекту за домінуючою діяльністю: дослідницько-інформаційний,
між предметний, середньої тривалості, груповий.
Мета проекту: вчити збирати інформацію щодо теми проекту; розвивати навички презентування
знайденої інформації різними формами реалізації та естетичний смак ; спонукати дітей до творчої та пізнавальної
активності ; виховувати інтерес до спілкування у малих творчих групах; залучити
до проектної діяльності батьків.
Очікувані
результати:
- вміє виступати перед аудиторією, ілюструвати дослідження і його результати;
- оцінює власну діяльність та діяльність однокласників.
Тривалість: 14 днів.
Етапи навчального проекту
І
етап. Організація проекту.
Визначення теми,
мети проекту, навчального предмету, виду проекту та його тривалості.
ІІ
етап. Планування проектної діяльності.
Ознайомлення учнів із загальною темою і
провідною проблемою.
Бесіда:
- Протягом двох тижнів ви будете спостерігати за змінами,
що відбуваються в житті рослин восени, збирати інформацію про те, як готуються
рослини зимового періоду, фотографувати, готувати презентацію зібраних
матеріалів на уроці природознавства.
Формування груп для проведення
дослідження, спостереження.
Учні класу об’єднуються в групи за бажанням.
група 1 - фотокореспонденти (спостерігають за змінами в житті
рослин, фотографують побачене для створення фотоколажу);
група
2 - науковці (знаходять
інформацію про те, як рослини готуються
до зими в Інтернеті, енциклопедіях, довідниках та дитячих журналах);
група
3- літератори (знаходять
загадки про рослини)
група 4 – художники (малюють плакати, листівки )
ІІІ
етап. Реалізація проекту.
1.Складання учнями плану роботи над
проектом під керівництвом вчителя.
- Обговоріть у групі порядок дій для реалізації
поставлених перед вами завдань.
- Озвучте пропозиції, аргументи, судження щодо кінцевого
вигляду освітнього продукту, який ви створите.
- Обговоріть у групі, як потрібно оформити результати роботи, щоб однокласникам було
цікаво.
2 . Розподіл обов’язків між членами
групи.
3. Самостійна творча робота учнів.
4. Виготовлення освітнього продукту.
І Vетап.
Презентація проекту; оцінювання проекту і власної діяльності у ньому
(самооцінка).
1. Оформлення результатів.
2. Підготовка
до презентації.
3. Захист проектів.
Форми презентації:
група 1-
«Фотокореспондент » – представлення фотоколажу;
група 2 –« Науковці» – наукова доповідь з теми проекту;
група 3 –« Літератори» - загадування
загадок;
група
4. – «Художники» - представлення
малюнків, плакатів.
4. Оцінювання проектної діяльності за
визначеними критеріями.
5.
Аналіз успіхів і невдач. Висновки.
6.
Вчитель готує звіт на батьківські
збори, збирає матеріал( продукт
проекту), зберігає портфоліо.
Немає коментарів:
Дописати коментар