понеділок, 9 січня 2017 р.

Проект, 2 клас. Як готуються до зими рослини?

Тема. Як готуються до зими рослини?
Вид проекту за домінуючою діяльністю: дослідницько-інформаційний,
між предметний, середньої тривалості, груповий.
Мета проекту: вчити  збирати  інформацію щодо  теми проекту; розвивати навички презентування знайденої інформації різними формами реалізації та естетичний смак ; спонукати дітей до творчої та пізнавальної активності ; виховувати інтерес до спілкування у малих творчих групах; залучити до проектної діяльності батьків.
Очікувані результати:     
- вміє виступати перед аудиторією,  ілюструвати дослідження і його результати;
- оцінює власну діяльність та діяльність однокласників.
Тривалість:  14 днів.
                                       Етапи навчального проекту  
І етап. Організація проекту.
Визначення  теми, мети проекту, навчального предмету, виду проекту та його тривалості.
ІІ етап. Планування проектної діяльності.
Ознайомлення учнів із загальною темою і провідною проблемою.
Бесіда:
- Протягом двох тижнів ви будете спостерігати за змінами, що відбуваються в житті рослин восени, збирати інформацію про те, як готуються рослини зимового періоду, фотографувати, готувати презентацію зібраних матеріалів на уроці природознавства.
Формування груп для проведення дослідження, спостереження.
Учні класу об’єднуються в групи за бажанням.
група 1 - фотокореспонденти (спостерігають за змінами в житті рослин, фотографують побачене для створення фотоколажу);
група  2 - науковці (знаходять інформацію про  те, як рослини готуються до зими в Інтернеті, енциклопедіях, довідниках та дитячих журналах);
група  3- літератори (знаходять загадки про рослини)
група 4 – художники (малюють  плакати, листівки  )
ІІІ етап. Реалізація проекту.
1.Складання учнями плану роботи над проектом під керівництвом вчителя.
- Обговоріть у групі порядок дій для реалізації поставлених перед вами завдань.
- Озвучте пропозиції, аргументи, судження щодо кінцевого вигляду освітнього продукту, який ви створите.
- Обговоріть у групі, як потрібно оформити  результати роботи, щоб однокласникам було цікаво.
2 . Розподіл обов’язків між членами групи.
3. Самостійна творча робота учнів.
4. Виготовлення освітнього продукту.
І Vетап. Презентація проекту; оцінювання проекту і власної діяльності у ньому (самооцінка).
1.   Оформлення результатів.
2.    Підготовка до презентації.
3.    Захист проектів.
Форми презентації:
група 1- «Фотокореспондент » – представлення фотоколажу;
група 2 –« Науковці» – наукова доповідь з теми проекту;
група 3 –« Літератори» -  загадування загадок;
група 4. – «Художники» - представлення малюнків, плакатів.
 4Оцінювання проектної діяльності за визначеними критеріями.
5.           Аналіз успіхів і невдач. Висновки.
6.                Вчитель  готує звіт на батьківські збори, збирає  матеріал( продукт проекту), зберігає портфоліо.


Немає коментарів:

Дописати коментар