М МАТЕМАТИКА
Урок № Дата___________
Тема.Закріплення вивчених табличних випадків додавання і віднімання.
Розв'язування задач. Розпізнавання геометричних фігур .
Мета:закріпити
таблиці додавання і віднімання чисел 1-2, вправляти у розв'язуванні задач, порівнюванні вираззів і числа, формувати предметну, комунікативну, соціальну,
здоров'язберігаючу компетентності. Виховувати
повагу до друзів наших менших, культуру математичного мовлення.
Обладнання.
Малюнки птахів, картки – сніжинки, конверти з геометричними фігурами.
Тип уроку.
Закріплення знань і вмінь
Хід уроку
І. Організація класу
на навчальну діяльність
Холодно зараз, в лісах і лугах.
Холодно зайчикам, лискам, птахам.
Затишно, тепло в класі у нас.
Друзі мої, я вітаю всіх вас
- Яка пора року настала?
ІІ. Оголошення теми і мети уроку
Зима – надзвичайна пора року. Скільки радощів, веселих свят, цікавих
зустрічей приносить вона. Ось і сьогодні на нас чекають нові друзі, надзвичайні
пригоди. І разом з ними ми повторимо таблиці додавання і віднімання, попрацюємо
над задачами. Ну що ж починаймо!
ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу.
1. Усний рахунок
На вулиці дуже холодно. А так
хочеться зігрітися у теплих промінчиках сонця.
Але подивіться, діти, що це таке?
З усіх сторін на наше Сонечко насуваються хмаринки. Вони хочуть закрити Сонечко, щоб воно не світило нам. (Малюнок сонечка, хмаринок зі завданнями на
дошці.)Придивіться уважно: на хмаринках щось написано, напевно завдання.
Якщо зможемо виконати завдання кожної хмаринки, ми
визволимо Сонечко. Чи засяє воно в нашім класі - залежить від вас,
від вашої праці на уроці.
Гра «Запитую – швидко відповідай».
- Які
числа більші ніж 7?
- Яких
сусідів має число 5?
- Яке
число йде за числом 3?
- Яке число стоїть перед числом 8?
-
Яке число більше ніж
2 на 2?
-
9 збільшіть на 1;
-
10 зменшіть на 5.
-
Перший доданок 3, другий - такий самий. Обчисліть суму.
-
Знайдіть
різницю чисел 7 і 2.
-
Молодці! Ви
із завданням впоралися і Сонечко засяяло. І відразу ж настрій покращав .
Хочеться погратися. Скажіть, у яку гру діти люблять грати взимку, коли випадає
багато снігу.
Гра «Сніжки»
Повторення
таблиць додавання і віднімання чисел 1,2.
Кругові
приклади.
-Погода взимку
непередбачувана: то сонечко світить, морозець пощипує щічки, то хмара насуне і
посипляться з неба сніжинки. Вітерець підхопить їх, а вони закружляють у
хороводі. Давайте допоможемо сніжинками стати в
хоровод.
Учні розв'язують «колові приклади» і на дошці учні розташовують у вигляді кола:
7+1 4+3 3+1
9-6 2+7 6-4
5+1 10-5 8+2
2. Каліграфічна хвилинка
Сніжинки засипали всі
доріжки. А нам потрібно рухатися далі . Давайте розчистимо стежку, красиво
каліграфічно напишемо цифру…
У садок до годівниці
Прилетіли 4 синиці.
Потім ще 2 птиці.
Скільки птиць на годівниці? ( 6 )
3. Порівняння
виразів
А ось засніжене деревце, а на ньому пташки .
Придивіться, що за пташки завітали до деревця. ( горобець, снігур, синичка,
ластівка, голуб, ворона)
- Яка
пташка зайва? Чому?
- Чому
пташки відлітають у вирій?
- А як
живеться зимуючим пташкам?
- Взимку пташкам голодно і холодно. Але вони не
бояться морозу, тому що тіло пташок вкрите теплим пір’ячком, а під ними росте
густий пух.
Відшукати їжу під снігом дуже важко. А щоб не
замерзнути пташкам потрібна енергія . Ми з вами знаємо що енергія – це їжа.
Де пташка
може знайти корм? Який?
Давайте допоможемо пташкам. Правильно
виконавши завдання, ви покладете до годівниці насіннячко.
3+2 5 4+2 5
8-1 6 9-3 7
10-2 7 5+5 10
4. Робота
над задачами.
Хоч як би не було холодно, а діти завжди з великим
задоволення гуляють на подвір'ї і полюбляють зимові розваги.
-
Які зимові розваги ви знаєте?
· На ковзанці було 3
дівчинки та 2 хлопчика . Скільки дітей
всього було на ковзанці? (3+2=5)
·
З гірки з’їжджало 5 дівчаток, а хлопчиків на 2 менше. Скільки хлопчиків з’їжджало з
гірки?
5. Робота з
геометричними фігурами. Робота в парах . ( на парті конверти з геометричними фігурами.)
-
Чим ще люблять займатися діти взимку, коли на вулиці
багато снігу?
-
Розгляньте, будь ласка, геометричні фігури, які є у вас у
конверті. Подумайте, які з них можна використати , щоб зліпи ти снігову бабу?
Зліпіть її .
-
Які фігури використали?
ІV. Підсумок уроку
-
Наша прогулянка зимовим містом закінчилася. Чи
сподобалася вона вам?
-
Що найбільше сподобалося?
- Які
завдання ми виконували сьогодні на уроці?
- Що корисного взяли із
сьогоднішнього уроку?
- Ви
молодці – впоралися з усіма завданнями, працювали дружно і старанно.
Збіг урок наш, як
коротка мить.
Дуже швидко час біжить.
Та попереду в нас
багато кроків,
Багато веселих, цікавих
уроків …
Немає коментарів:
Дописати коментар